03 август 2010

Whiskey in the Jar

Едно парче и неговите три варианта.
Rock - Thin Lizzy.
Metal - Metallica.
и Folk...може би. Ирландски - The Dubliners.








Много ми е интересно какъв ли ще бъде резултатът ако някоя родна:- камелия, роза-лина, стояна, ивана, мари-ана, гер-ГАНА, а може направо и Патладжана на българската турбо чалга- интелектуалецъ мангал Азис*, направят кавър на това парче.
Интересно наистина! Няколко гюбека, 2-3 или повече маанета, малко силикон за уплътняване на фуги в банята само че имплантиран в гъза, джуките или в мозъка - все едно, и нещо от рода на:- „...ти сещаш ли са га та срешнах край реката с праза, тогаз ти нещо ми дади и аз ощи го паза„ - биха му придали автентично национално звучене.
Естествено буркана с уиски категорично отпада от текста поради етническа неадекватност, предполага се че е педал: -Ааа, къф е тоя буркан бе батка поне туршия да имаше. Кво ми се лигави с тва уиски, мишок някъф.
Веднага на негово място се явява безбандеролна дамаджана пълна с ракия или мастика, производство на винпром „пещера“.
Да. Струва си човек да се изтегне на дивана, ако има диван разбира се и да помечтае по темата.
За съжаление, аз диван нямам.
.......


5 коментара:

Борис Тодоров каза...

Уиски в буркан е готино за консумация.

Ако Азис го изквичи - ще се откажа да слушам музика!

Rosen Hinkov каза...

Изквичи!!!-е много точно казано Борка.

Valkocompany каза...

Росене,чалгата е бита карта вече
На мода дойдоха хипстърите

Rosen Hinkov каза...

Валка, принуди ме да се ограмотявам по темата „хипстър„. За мен смисълът на понятието се изчерпваше с Дж. Керуак и „по пътя“, но след твоя коментар реших, че едва ли имаш предвид скитащите любители на джаза и би бопа от края на 40-те. За това веднага прочетох няколко забавни статии за съвременните „хипстъри„. Разбрах за какво говориш. Това са онези инфантилни типове и типеси дето ходят вдървени с изпъната край тялото ръце все едно са глътнали щека за билярд, гледад пред себе си умно и като им говориш, много държат да зяпат разсеяно някъде встрани, демек-ама моля ти се, отегчаваш ме с профанските си глупостите, нали не си един от нас и т.н.:))
Даа, благодаря за темата за размисъл. Тук в Лондон гъмжи от представители на тази марка субкултура.
Все пак те са за предпочитане пред разни мангали, силиконови отварачки завършили право в благоевградския университет и други подобни гюбекчии.
Донякъде може би, са за предпочитане, поне не са толкоз нагли и зловредни, струва ми се.

Valkocompany каза...

Така е
Изглеждат неглиже и дразнят с безхаберието си
Мекотелска работа
А за онези русите - така ми се иска онзи от Димитровград да фалира
Тогава целият този бизнес ще се сгромоляса
И адаша Валдес отново ще пропее рок :))